a tribute

Älskade älskade bäddsoffa, att det skulle bli vi igen. Ännu en natt med ryggont och svårt att sova!
Är hemma i p-town för tillfället. Bilfärden hit idag tog säkert 3 h pga mörker och skitväder. Hatar snörök och blåst... och halka! Men jag tog mig hit levande. Känner mig dock inte särskilt levande just nu. Är sjukt trött och har en straaaange feeling i kroppen. Är lite nervös inför helgen. Imorrn runt 12-tiden sticker vi till Kuhlmungi till min moster och på söndag kl 11 är det dags för begravningen. Orkar inte fundera nått mer på det nu...måste soooova.

Funderar att stanna i pite tills på tisdag iallafall. Kanske jag hinner träffa lite kompisar också, vore sjukt nice.

jaja som sagt. dags för lite vila i den underbara prinsessanpåärtenbäddsoffan.

smack & gonatt & ett <3 till Simon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0