yeha

Fick brev om gynekologiskt cellprov den 19/4. Guuuud så trevligt! hoppas man inte dragit på sig nå förstadie till cancer de senaste åren. lät lite sluttyhoe dedär men men :)

Idag är de fint ute! Massa snö och sooooool :) blir glad av solen. önskar dock att man bodde på väst på stan! mkt trevligare där...me älven o allt.

annars har jag inte så mkt att skriva idag. har rensat i garderoben o snört iväg lite clothes. känns bra! hoppas ni antecknar.

nä nu ska jag plugga lite inför smittskyddsseminariet imorrn. jippi

hejssss

ego



Kommentarer
Postat av: malin

Det kommer gå bra!!har ju opererat bort cellförändringar 6 gånger,inte kul,men det har ju då vart godartat varje gång!väntar på provsvar för senaste gången nu.Men det kommer gå fin fin babe!!:)puss<3

2012-04-04 @ 10:29:03
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: gulan

ja fyfan hoppas det! egentligen är man inte så nervös, men de skulle va trist om man blev tvingad att opas! 6 ggr säger du!! vafan får dom aldrig bort det för? (100 miljoners frågan)

2012-04-05 @ 19:53:23
Postat av: malin

haha jaaadu,dom får ju bort det o sen har man återbesök efter 3 månader...men jag har fått tillbaka det varenda gång,alltså det har kommit nya cellföändringar:/har hållt på såhär sen mars/april 2009....gode less!!men så länge det är godartat o det går o ta bort så får jag bita ihop!:)puss på dig!

2012-04-08 @ 13:30:26
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0