tjat

Förkylningen håller i sig och jag fortsätter med pessimistiska inlägg! Har sån jäkla huvvevärk att jag inte ens orkade med skola idag. Det regnar ute och Sigge behöver ju sina promenader trots att jag är sjuk. Så nu sitter jag här med en snygg wetlook i håret, yeah. Sigge kör en annan variant, han rullar runt på mattan för att torka :)

Tror inte jag skrivit det här tidigare, men Sigges uppfödare Viveka och hennes man har dött. De dog tydligen i en bilolycka på min födelsedag, alltså 26 mars. Det är ju jättelänge sen och jag har inte vetat om något! Usch så tragiskt, hon var en sån fin människa. Nu kan jag inte hämta en till hund därifrån heller om det nu skulle bli så att sigge nångång skulle få en lillebror!


Sigge med syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0