power

Torsdag idag. Egentligen ska jag sitta på ett seminarium as we speak men vem ids. Får skriva en BRA hemtenta istället :) på eftermiddagen blir det L-ABCDE övningar och det ska jag gå på.
Jag längtar till helgeeeeeeeen! Då blir det fest med brudarna :) de var fasiken på tiden att nån styrde ihop nått!

Från de ena till de andra, konserter! Det var ett tag sen jag gick på en nu. Skulle bara vilja försvinna i en Metallicakonsert nu! Typ Big 4 som var i somras, samma låtlista. Kollar runt lite på ticnet men de är inget som jag vill se just nu. Möjligtvis Red Hot Chilipeppers men njaa. Hade jag inte varit fattig student hade jag dragit dit. Hatar fattiglivet. Kanske man ska börja om att jobba samtidigt som studierna?! Kanske kan ta dedär extrajobbet på NUS. blabla.

Längtar till pite gör jag också. Mina älskade syskonbarn skulle va roligt att träffa.
Jaja iväg me alla tankar och in i duschen.

ví hörs.



SNYGG-Gagabilden:


Kommentarer
Postat av: Invis

såg de live på tv (dock) men hade så gärna varit däär :O

2011-10-06 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0