1 år sen

Idag är det precis ett år sen jag vaknade upp på Globen Hotell med hjärtat i halsgropen (Ozzy konsert kvällen innan) av att mamma ringde på min mobil. Hon brukar ju aldrig ringa runt 08 på morgonen så jag visste att hon hade något viktigt att säga. Samtalet man inte vill få. Det var då hon berättade om pappas misstänkta hjärtinfarkt. Efter denna dag så följde de värsta månaderna i mitt liv. Det var inte bara en hjärtinfarkt...en vecka senare så åkte han på akut mitralisinsuffiens som följd av papillarmuskelruptur på hjärtat! Ingen bra diagnos att få. Den slutliga utgången blev såklart lyckad :) men oddsen såg inte bra ut i början. Jag är så glad och tacksam mot alla sköterskor och läkare som tog hand om honom och oss under den tiden!



Jag & farsgubben  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0