sjukt trött

Idag känner jag mig sjukt trött! Kanske för att jag sov så bra inatt och bara ville fortsätta sova hela dagen...
Men kl 12 var jag på strömpilen och småshoppade lite. sen kl 13 for jag till anna och pluggade till ca 14.30 för att sen dra iväg till infektionskliniken för den 3e sprutan. självklart skulle dom ju ta ett blodprov efteråt också...så nu ser jag verkligen ut som en nåldyna. blivit stucken typ 6 gånger denhär veckan...Brrr... Nä men nu har jag nog kommit över den fobin. Den och mörker som jag arbetat med de senaste veckorna. Är inte mörkrädd längre heller :) nu är det bara tandläkarn kvar men de kommer nog alltid att vara en rädsla. påtal om tandläkarn så ska jag dit nångång här i slutet av oktober...minns bara inte vilket datum ;) jaja...

nu tar jag helg, typ. är så less på att plugga och jag har ingen diciplin om jag inte är under lite press. och press kommer jag känna på söndag så jag väntar me att öppna böckerna igen tills dess....

NU blir det film.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0