morrn

Sitter och söker lite lägenheter men att det ska vara så svårt att få en 1:a under 4000 kr på öst på stan! ne jag är inte kräsen ;) varför just öst på stan är för att de är nära till skolan och nära till stan. helst hade jag velat bo kvar på väst på stan, världens bästa område! men de blir för långt till skolan och jag vägrar åka buss! sen att höstterminen inte är den bästa tidpunkten att leta lägenhet i denhär stan...jaa....BLÄ.

Igår startade vi en ny kurs i skolan. Biomedicin och allmän farmakologi! Ingen flumkurs så jag är nöjd :) Däremot är det ganska svårt, lite anatomipluggvarning. men hellre det än "vad är hälsa".

Hmm...Jag längtar till helgen. Då blir det lite festligheter hos Amanda :) ska bli skoj!

jaja nu ska jag se lite föreläsningar innan VBÅ börjar.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0