lägenheter

Idag har jag varit och kollat på en lägga. Den var fräsch och fin men ingenting att hänga i julgranen. Jag skulle få klaustrofobi där inne och det fanns INGEN plats för kläder. Sen att balkongen var ut mot skogen gjorde de bara ännu mörkare och dystrare där inne. Brr. Får kolla imorrn om jag får nått erbjudande på 2 andra läggor jag anmält mig på. Annars går de SEGT! jag är kräsen när det gäller boende och jag vill INTE hamna på ålidhem igen. Öst på stan...ge mig en etta eller tvåa där så är jag nöjd :)

Annars då? Försöker plugga men de går dåligt, jag vill göra nått kul. Längtar tills på fredag!!!!!!!!!!

Intressant info : Att koka ägg på en hightech spis är inte de lättaste heller. Först snör man på 15...sen kokar de...sen her jag ner på typ 13...då slutar det koka...sen upp på 15 igen och äggen hoppar sönder...sen ner på 13 igen och dom står stilla. BLÄ tacka vet jag gammeldags vreden med 1-6.
hoppas ni antecknade detta :)

nu ska jag på promenad.

hejs


o VARFÖR skickar H&M en faktura till mig?!? Handlar inte ens där...jävla. dom har väl saknat ett ilsket emmasamtal kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0