crazytrain

Idag har det varit roligt att vara på skolan. Som sagt var det venprovtagningsträning. Först fick vi ju öva på fejkarmar och sen fick vi sticka varandra! Jag som är så nålrädd, men jag tror jag kom över den rädslan idag. Har egentligen världens högsta smärttröskel...men de är något med mig och nålar...brr rysningar! Så nu ser jag ut som en knarkare på armarna, lite bad girl över de hela..haha. nä men anna DU var duktig :) jag var också duktig, de är som att cykla...de sitter i ryggmärgen. anna som är svårstucken o allt :) slut med självberöm nu.

Annars idag så har jag pluggat lite. Har även hunnit med en timmes promenad och en sväng med bilen. Blir så less på hastigheterna här i stan så jag drog iväg efter e4an en stund och "testade vinterdäcken". nämen jag kände för att köra lite bil i hög hastighet och lyssna på musik...de är som mysigt :)

juste. hoppade på ett crazytrain idag också. crazytrain i min hjärna. de är lite upp och ner nuförtiden med humöret. men de ordnar sig snart hoppas jag...jaja..

NU har jag tänkt plugga en timme till sen ska jag sova.

gonatt



Vila i frid Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0