att åldras 50 år på en kvart

Yes, det har jag gjort idag! OCH SÅ GÅR DET EMMA OM DU INTE HÅLLER DIG TILL SAKER DU ALLTID ANVÄNDER!
Såklart gäller det mitt fabulous hår! Har ju mitt vita hår med en liten hint av gult. Använder ju silvergrejer från Redken för att få det så, har alltid gjort det också. MEN idag svävade jag ut lite och körde på ett annat silverschampo...och vad hände?! Jo såklart fick jag dendär fula jävla gråfärgen som jag inte vill ha och som jag aldrig velat ha. BLÄ!! Jaja tur det försvinner efter några tvättar, men nu får jag stå ut med en gammal tant när jag tittar mig i spegeln ett par dagar...

lyxproblem...jag vet.



känner mig söjn snygg nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0