seg

Idag har det landat! Idag har jag för första gången VERKLIGEN fattat att jag ska flytta. Har packat ihop det sista nu ikväll, har handlat de sista som behövs....och imorrn bär flyttlasset av mot Liljansberget. Känner mig gråtfärdig. Kommer sakna Väst på stan så inni helvete. Min sista natt här på världens bästa område.... Har aldrig känt mig så hemma som här. BLÄ! 36 kvm here I come! Hur fan ska jag få plats me alla grejer? Usch.

Ont i skallen har jag idag också. Har knappt sovit något inatt och klev upp 04.30 för att jag inte kunde sova. Det blir en tidig kväll ikväll. Har praktik 06.45 till typ 12.00 imorrn. Ska egentligen sluta 15.15 men jag ska jobba in lite tid senare. Jaja...

nu ska jag spendera min sista kväll här genom att INTE sitta vid datorn.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0