24 h

Då har man sovit i ungefär 24 h i sträck :) skulle kunna sova ännu mer men nån måtta får de ändå va! jag har dragit på mig en mindre hjärnskakning pga att jag råkade ramla lite och slå skallen i trappen våran. stengolv och allt! yeeey. så jag känner mig lite mördbultad med mina fina bula i skallen!
Menmen...annars hade jag jättekul i lördags! Först var jag hemma hos Anna tillsammans med Ingrid och sen kom Viktor förbi en stund också. Min tacopaj blev god som tur är :) När kl var runt 22.30 drog jag till Cover Club för att möta upp Nina med fler ;) och där stannade man till stängning!

fick ett oväntat telefonsamtal igår också av en "gammal kompis". kl 10 på morgonen...ja herregud...vill DU inte må dåligt så undvik att prata med mig då kvinna! don´t push my buttons! drama :)

nä nu ska jag se lite desperate housewives sen fortsätta med lite packning. det ser förjävligt ut här i lägenheten!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0