härliga tider!!

åååå så skönt. har skirivit min första tenta idag och det känns SÅ underbart att de är över :) hoppas bara man får godkänt nu. en annan bra sak är att köket snart är klart, solen skiner och jag får tillbaka en fin summa på skatten! livet leker! att de är löning på fredag gör ju inte saken sämre heller :)

På tal om helgen. Denna gamla kärring som sitter och skriver fyller 25 år på lördag! Då blir det fest här hos oss! Ska bli riktigt roligt. Att Isaksson dyker upp gör ju allt bara ännu bättre. var ett tag sen jag träffade henne nu...

jaja nu ska jag fira genom att sova en stund. sömn har varit en bristvara den senaste tiden.

hej hopp!




Kommentarer
Postat av: Päronmannen

Vad anser du om killar som sminkar sig till vardags?

2011-03-24 @ 12:15:40
Postat av: gulan

jadu det får dom väl göra....om man är gay eller hårdrockare ;b om man ska gå efter min smak så ska MÄN vara MÄN, alltså inge smink.

2011-03-24 @ 16:22:33
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: Päronmannen

Tackar för svaret! Såg att du hade någon slags utbildning i ämnet så jag passade på att fråga. Grejen är att min kille har börjat sminka sig till vardags och jag är lite delad till det.. trots att jag är gay :)

2011-03-25 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0