det är så sjuuuuukt....

NU när jag pluggar.... Då bokstavligt RAMLAR det in jobberbjudanden. Va äre för jävla universum?? Det är fan lockande att hoppa av utbildningen bara för att de är så roliga jobb som finns. Till och med makeup artist jobb finns ute...
Ja fyfan. Ge mig motivation :) Jag älskar pengar. Men jag får se det som så...att en utbildning behövs i framtiden så man kan få mer variation. Man kan i princip inrikta sig på vadsomhelst som sjuksköterska, jobba utomlands osv...

Jaja, bit ihop Emma! :)
Plugga är ju såååå kul. NOT. Gillar inte att skriva arbeten. Kanske just därför som de känns motigt. + att jag nyss varit på praktik och fick känna på återigen att vara arbetare...jaja...

Jocke är nu i Nordmaling och har tagit på sig skridskorna igen. Han ska spela en sista hockeymatch :) Hade varit kul att se den, men vissa är ju STUCK med detta jävla arbete som ska skrivas.

BLÄÄÄ!

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0