Viktoooor!!

Visst har jag blivit duktig på att uppdatera?? Trots att jag inte har nått roligt att skriva :)

Sitter med en bacardi b. i min hand och väntar på mat. Jag o jocke ska grilla oxfile trots regnet. Vi hade ju först tänkt äta me de andra midsommarfirarna på Haga men eftersom vi hatar regn och kyla så äter vi hemma och dyker upp efteråt :)

Syrran uppdaterade mig om att The Cranberries spelar i Tallin den 8 juli. JAG ÄR JU LEDIG DÅ och hade hemskt gärna velat fara....MEN vi ska ju på dop för lillElias. så det får bli en annan gång. hoppas dom kommer till sverige snart!!! Minns ju -07 då jag och syrran såg henne på Berns. Har nog aldrig gråtit så mkt av lycka :)

My queen


Kommentarer
Postat av: Viktor

Men gumman såååååååååååå glad jag blir av att du uppdaterar, jag föler ju som ditt liv genom denna blogg =). keep up the good work darling, love ya babe !

2011-06-24 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0