gillar jag bara hårdrock?

Diskussionen kom upp och mitt svar är inte BARA hårdrock. Jag gillar även Lady Gaga, 50 & 60-tals musik + vanlig rock. Älskar Elvis, älskar The Cranberries :)

Däremot så HATAR jag hiphop musik och de flesta R&B skit som Rihanna & Beyonce. Jag hade en period när jag var 13 år då jag gillade den skiten, så vissa gamla godingar kan gå bra...men annars klassar jag inte det som musik. för mig är det en bara en massa prat och ihopmixat ljud. Riktig musik då är det trummor, gitarr, bas som gäller :) Sen på alla fester ...då spelas ofta denna dåliga musik och jag står ut för mitt sällskaps skull. Brukar även ibland innan fest hos oss kolla på ex rixfms hemsida för att se vilken musik folk gillar och lägga in dessa låtar på en spotifylista, bara för de som inte gillar min musik. De gånger jag blir förbannad är när jag är borta på fest och efter timmars lyssnande på r&b och hiphop slår igång en låt som JAG tycker är bra. Då får jag mothugg direkt med "stääääng av skiiiiiteeeeen!". Bara DÅ blir jag förbannad. då vet ni ;)

känner att inlägget här ovanför består av dålig svenska och dåliga meningsuppbyggnader. störande kan tyckas, men jag orkar inte fixa till de.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0