Äntligen fredag!!

Fredag idag :)
Har varit på föreläsning under morgonen och det var riktigt najs!
Tog reda på mer om uppgiften vi har till på måndag. De visade sig att vi ska ha hunnit läsa en "skönlitterär bok" : Bokseminarium, patografi som de så fint heter ska vi ha på måndag morgon.
SHIT tänkte jag men de var bara att söka reda på en sån typ av bok och börja läsa. Jag har nu läst en hel bok...ca 5 timmar tog det men nu är det gjort. har även hunnit referera till umeåmodellens omvårdnad. finliret ska jag ta på söndagkväll. GUD va jag känner mig duktig. det är jobbigt att ta igen 2 veckor på så kort tid. men jag ska försöka iaf. har fortfarande inte hunnit träffa min grupp. eftersom jag är uska behöver jag inte vara med på KTCn som var idag. får träffa alla i gruppen för första gången på måndag istället :)
har även hunnit fixat med schemat på jobbet. jag ska arbeta halvtid har jag bestämt. fick även besked från csn idag och dom har berättigat mig studiebidrag. skönt :) saker och ting verkar gå min väg.
mycket har hänt på 2 dagar. mitt liv har vänts upp och ner. UPP ligger jag på nu ;)

SUCK! nu tänker jag ta helg iaf.
Tuss kommer hit imorrn och vi har ställt till med fest :) det ser jag mycket fram emot. ska på coverclub också ;) har inte varit där nått i år. fy och skam.

jaja nu ska jag se lite serier. sen städa till lite här hemma. sen se serier igen...

ha en härlig fredag! det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0