have 2 have

väldigt farlig internetsida att vara inne på :) Blir SÅ sugen att handla....
men NEJ Emma!

Idag kan jag pusta ut. seminariet gick jättebra så nu är det ingenting att lämna in förrän om 4 veckor! skönt :) VFU väntar de 3 närmsta veckorna så det blir som att "jobba". Inte för pengar dock, utan för BRA betyg :)
Jobbar natt inatt. Har inte hunnit vila särskilt mycket. Äh men de får gå ändå!

De ringde från Makeoverstudio idag och hörde om jag ville ställa upp på "modell för en dag". undra hur dom fick min nummer... jaja iaf så tänker jag nog fara på dedär! kan bli kul att bli sminkad för omväxlings skull, kanske snappar upp något nytt!

det var allt jag hade att skriva idag.
PEPPAAAAA inför helgen!!

hejs

Kommentarer
Postat av: Nina

Är det samma som The Studio, som kommer hit till Umeå ibland. För dom har ringt mig flera gånger men jag har aldrig tid eller någon som vill följa!

:)

2011-02-10 @ 21:26:56
URL: http://lungans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0