det var ett tag sen...

Jahapp då har jag pluggat i drygt en vecka. Känns riktigt roligt men det är MYCKET att göra!
Har haft ett seminarium om en bok/patografi förra veckan och det gick bra. Nästa grej som är på gång är ett arbete + ett seminarium om sänglägeskomplikationer. Arbetet ska vara inlämnat imorrn och seminariet har vi på torsdag. Arbetet är i princip klart bara några finjusteringar kvar... :)
Nästa vecka ska jag ut på VFU (verksamhetsförlagdutbildning). Jag ska vara på geriatriken i 3 veckor, jiha!

Annars då?
Jag fick ett jobberbjudande idag. Tillsvidareanställning inom nattpatrullen Teg. Jäkla skit. hade detta varit för 3 veckor sen hade jag tackat JA (innan jag visste att jag skulle börja plugga).  Hur kommer det sig att jämt när man är otillgänglig då rasar de in erbjudanden? Men när jag är tillgänglig...då händer ingenting. Universums sätt att vara irriterande. Men iaf så har allt löst sig till de bästa! Jag är ju student ;) Ska iaf fara o snacka me dendär kvinnan på onsdag, man kan ju alltid jobba extra? Eller nä...kanske inte. Man får ju inte tjäna för mkt pengar, då blir man av med studiebidraget. Jävla sjukt egentligen...

jaja nu kom jocke hem med mat.

hörs sen...kanske.

Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Hej!! Alldeles för länge sen, hoppas allt är bra med dig? Nybliven student inte dåligt, tyvärr kommer jag ej på ditt kalas.. men jag ska tänka på dig och höja ett glas för dig här nere i sthlm:) Kram på dig vännen! Saknar dig!

2011-02-07 @ 19:09:07
Postat av: Emma

Hmmm alltså man kan ju jobba typ 50% eller mindre (om man orkar), du har väl alltid rätt till bidrag, men du får inte låna pengar om du tjänar pengar.

Orkar du så kan jag ju säga att du är nog nöjd när du inte har ett studielån på 150 000 kr... =)

Kul att du läser till ssk! Tips är att söka sommarjobb som uska på sjukhuset, det får du mycket ut av =)

2011-02-08 @ 22:14:52
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0