vakumskalle

jag är så ARG så ARG så AAAAAAAAAAARG!

Tittar på lite filmer från då mamma fyllde 60 år. Roger höll ett långt tal som var så himla fint...
Jag kan inte fatta att han är borta. 55 år...Ingen jävel har rätt att ta någon annans liv!!
Sen att läsa om det som hänt i tidningarna...det är inte roligt hur dom beskriver allting. man får sånna bilder i skallen...Idag publicerade nsd.se en bild på huset också...eller på dörren till det med avspärrningsskyltar. Sen att det stod: - "Ser man på bilder från brottsplatsen så blir man inte direkt förvånad att han är död, säger Sebastian Flodström".

fyfan jag vet inte hur man ska kunna smälta dehär...

jag vill bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0