segbloggarn

Då startar vi negativt igen.
Eftersom jag varit nere psykiskt den senaste tiden med allt som hänt...så har jag självklart åkt på en rejäl förkylning också! Säkert lungorna som spökar även denna omgång. TUR att jag hade min sista dag på praktiken idag! Känns så jävla skönt, inga mer tidiga morgnar :) Vi hade även examination i massa praktiska saker på skolan under eftermiddagen. Jag fick börja och välja ett nummer mellan 1-5. Jag valde 2 och tack och lov var det att sätta en PVK. Gick hur smidigt som helst och blev godkänd direkt! så nu slipper jag fundera på dedär...

Annars har de inte hänt så himla mycket sen sist jag skrev. Var på personalfest i fredags som var riktigt trevligt. Var kul att träffa alla crazy people igen :) Hängde med Anna i lördags. Hon hjälpte till att göra lite julfint här i läggan. Hade inte tänkt ha nån jul här i år men nu när julgranen är uppe känns det ganska bra ändå. Sen så har jag mest myst på med världens bästa Simon! ;)

På nyår blir det repris från förra året med festen på Nydala camping. Ser fram emot det sjuuuukt mkt. Blir väl ca 36 st detta år! :) Något fler än förra året då vi var ungefär hälften...ska bli intressant o se hur alla ryms...

jaja slutsurrat nu. ska duscha och sen lägga mig framför tv:n o se mitt inspelade VBÅ.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0