*

nemen nu vet jag ju varför jag är så negativt inställd till att bo på Liljansberget. Det är ju för att min lillSigis inte har inspekterat och godkänt lägenheten. Stället kommer ju inte att kännas som hemma förrän jag har hemma min bäbis. Han är ju i Lögdeå nu och har varit där i över en vecka. Men mest troligt så tar jag hem han på torsdag :) det är ju min jäkla praktik som ställer till det...så jag kommer bara ha han över helgen då jag är ledig sen får han fara tillbaka dit mest troligt. längtar till i slutet av denna månad då praktiken är över och ordningen blir återställd. Att man kan sakna en hund såhär mycket! Min älskade älskade älskade Sigge :)

nu går mina ögon i kors. vet knappt vad jag skriver....bksejfhbiuyr97e46ty8iuyh kjlvjonkuytb736ctc. je suis trés fatigue.

gonatt mina vänner. ni andra kan sova dåligt.

smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0