vilken helg!!

Lördag då. Dopet blev inte bara ett dop utan Vickan & Matte totalt överraskade oss alla med att gifta sig!! :) Jag hade absolut ingen aning, trots alla tecken, dopfest? 20 dunkar vin? tillåme när bröllopsmarshen började spela i kyrkan så trodde jag dom spelade fel tills jag fick se Vickan i bröllopsklänning :) Så himla fint var det, roligaste bröllopet jag varit på! Festen därefter med god mat och underbart sällskap var SÅ lyckat och roligt :) Grattis än en gång!

Nu på lördag blir det också att gå på bröllop fast i Pite. Min dödspolare Peaken ska gifta sig med Robban! Man är mer förberedd på detta men det blir ändå att ta med sig en väska full av servetter ;) jag har ju tendens att bli lite lätt blödig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0