valet & kvalet

Hmm undrar litegrann om jag ska idas fortsätta skriva något i bloggen. Känner att jag inte riktigt har någon inspiration och inläggen blir sämre o sämre. Men blir det så att jag slutar helt så kommer jag att vilja börja om igen, så fungerar jag. Så bloggen blir kvar men inläggen blir inte lika ofta ;) eller ja...den som lever får se. haha

SÅ vad har hänt sen senast? Fest i lördags...riktigt roligt trots utgång på Allstar :) Sen så har jag fiskat litegrann. Lyckades fånga min största abborre ever, de ni. jag ska inte säga vad den vägde för då blir jag hånad, men kom ihåg..jag är ingen storfiskare ÄN :)

Idag har jag varit hos tandläkaren. Några tusenlappar fattigare och ont i käften fick jag för besväret. Har inte ens druckit kaffe idag för halva munnen har varit bedövad i FLERA timmar. känner mig lite pessimistisk pga koffeinbrist!
Har nyss kommit hem från Siggeplaydate. Var ute ca 1½ timme och de var 5 hundar idag. Vi har diskuterat övernaturliga saker, klärvoajans eller hur man nu stavar de. Riktigt intressant. Jag har inte trott på sånt tidigare men de senaste 2 åren har blivit övertygad om att det finns saker som vi inte kan förklara. Bu!

ne nu ska jag se lite serier. Pretty little liars står väl på tur.

hejs



saturday. I.love.you

bästa med hösten: läderbrallor!


Kommentarer
Postat av: canasta

Jepp! Sexiga brallor kan åka på nu när det blir lite kyligare. "Skönt" ;)

2011-09-11 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0