tillbaka i umeå

Då är jag hemma igen! Nu blir det inget mer fara och flängande förrän den 3 september då vi sticker till pite igen för Peaken & Robbans bröllop :) Däremot är jag uppbokad varje helg i september, men det är ju en annan sak.

Sthlm + Tierps resan har varit mycket trevlig :) Vi har shoppat, ätit god mat och slöat. Har även hunnit träffa min darling Lena & Soffen. Vi pimplade lite vin och snackade skit i tisdags. Väldigt trevligt var det :)

På tal om shopping så har jag shoppat en hel del ;) det känns underbart att få ordentliga löner igen! snart ska man börja vänja sig vid fattigstudentlivet men inte riktigt än!

ett litet axplock:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0