strange people

ja herregud. har nyss varit ute med sigge på en liten promenad. då och då brukar vi träffa på en gubbe som alltid säger "vov" vov" till sigge. idag gjorde han det också, men slutade liksom aldrig. tillslut tittade sigge på mig med dendär blicken "wtf händer dehär?". sen sa gubben "nä han förstår nog inte vad jag säger" och jag svarade "nähä tror du det". haha. sen kunde jag inte sluta skratta och skrattade hela vägen hem. vilka människor man träffar alltså pga/tack vare man har hund. har ju fått jättemånga nya vänner tack vare play dates på kvällarna, men man får dras med dessa skumma typer också! jaja...

Imorrn ska jag och Jocke på dop i Holmsunds kyrka, yey. Efter det blir det fest + middag istället för fika. BRA upplägg tycker jag :)

yesyes. ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. fredagar brukar vara lugna så det blir väl nån gomiddag + film. fredagsmys me andra ord :)


favoritbilden


Kommentarer
Postat av: Erika

gud vilken söt hund ! är det din ?

fin blogg du har föresten! :)

2011-09-03 @ 18:09:04
URL: http://erikasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0