gruvar mig lite

OJ så länge sen jag skrev här. Gruvar mig nästan litegrann på hur jag ska lyckas få ner hela sommaren på ett inlägg. Får skriva i punktform eller nått för att komma ikapp :) Dock börjar åldern göra sig påmind så jag kommer inte ihåg vad jag har gjort. haha...
Nämen jag har hunnit med en sväng till min moster i Kulmungi där vi fiskat och solat. Vi har varit till Ikea i Haparanda och shoppat lös, hann även med en sväng till Finland och Alko. Sen har jag såklart varit i Pite och varit på pdol, dock inga kvällar denna gång. Satt bakom scenen då Thin Lizzy spelade så lite livemusik har man upplevt. Jag har även hunnit med att umgås med mina underbara kompisar i pite, varit på Peakens möhippa osv :) Sen så har jag fiskat en hel del. Mitt nya sommarnöje :) Fick ju en regnbåge på 1,3 kg...dock på Jävres fiskecamping med ändå ;) Sen har det varit lite fester hit o dit såklart.

Det lät väl bra? en bra och kort sammanfattning.
känner att jag är tillbaka på banan igen :)
bjuder på lite bilder senare, ids inte göra det nu. ska montera ihop ett bord från Ikea, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0