god morgon

usch vad trött jag är men har ingen ro att sova. när man är hemma så tänker man hela tiden på alla måsten! städ, skola, räkningar och sånt tråkigt. skolan börjar om 15 dagar och det är ju SÅ roligt att slösa pengar på kurslitteratur.
nä nu ska jag inte vara negativ. ikväll ska vi på fest hos Tomas som fyllt år. det blir lite av en födelsedags/inflyttningfest! ska bli roligt. de var länge sen jag träffade the gaaang :) utgång blir det väl på mitt favvoställe(NOT) Allstars. när öppnar coverclub egentligen? borde inte det öppna snart :)

Dags för lite intressant fakta. Dolly Partons verson av I will always love you är bättre än Whitney Houstons. Det är ju WH som gjort en cover på låten. Nu undrar ni varför jag kommer med så intressant fakta? sitter och lyssnar på gamla godingar såhär på morgonkvisten och började gilla dendär låten igen...hoppas ni antecknar.

En till grej. Jag har börjat käka Friggs Silica som ska göra håret och naglarna bättre. Peaken tipsade mig om denna produkt så nu ska jag se om den funkar på mig. Peaken har ju fått så jäkla fint hår av det :) Återkommer med resultat om en månad...tror man måste prova så länge för att se något litet resultat.

yesyes. nu ska jag se Pretty Little Liars s02e10. jiha.

vi hörs





Kommentarer
Postat av: peaken

jaa, det funkar! I promise!!

2011-08-24 @ 15:30:51
Postat av: gulan

hoppas de funkar på mig :) mitt hår skulle behöva en omgång ;)

2011-08-25 @ 19:55:00
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0