p-town

Sitter hemma på månskens för tillfället :) Jag blev MOSTER i förrgår åt världens sötaste lilla kille. eller lilla och lilla..han är 53 cm lång och vägde drygt 4 kg :) Imorrn får Petra o bäbben komma hem från sunderbyn så då blir det ett besök i hemmings!

Igår drog mamma, pappa, malin & jörgen till stugan. Jag och jocke bestämde oss för att stanna här i pite ist. finns ju lite kompisar som jag vill träffa nu när jag är ledig en längre stund än bara en helg :)
Igår hängde jag me tuss och carro! riktigt trevligt att träffa dom och surra en stund! ikväll blir det kanske fest med "kussarna" beroende om joel hänger på. annars vill jag hälsa på RISBERG! :) + senare hänga med tuss o carro!
På lördag blir det iaf ordentlig fest med utgång! ska bli sjukt kul! Isaksson är ju i pite nu också som sagt...

jaja det var lite update.

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0