bäbis

Nu vill jag att min systerson ska ploppa fram :) händer inget idag så kommer de troligtvis sätta igång förlossningen imorrn! så på TORSDAG kanske jag blivit moster igen och får träffa lillkillen!
Jag och Jocke sticker till pite imorrn. först var de tänkt att vi skulle till stugan, men vi har bestämt oss för att inte fara. dels så har jag skolan, sen så är jag SÅ rädd för vatten. har hört att föret i fjällen inte är de bästa pga att de är så varmt ute, även på nätterna...så jag hoppar över mina älskade lappmarker detta år!

som sagt PITE imorrn...kommer någon vara hemma ens?! Jag får se hur länge jag stannar...händer något roligt i helgen kanske??

jaja nu ska jag sätta mig ner med anatomin. det är SVÅRT och jag har ingen motivation..

hejs



Kommentarer
Postat av: sofia

jag kommer vara hemma! :D

2011-04-19 @ 20:30:15
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: malin

och vi kommer vara hemma<3

2011-04-20 @ 17:26:36
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0