Tjejkväll i Pite, HAHA

Enda gången jag sett så mkt folk på Vero Moda var idag kl 20.30 då dom hade trosregn :)
Jag & Malin fick oss ett gott skratt! Folk var som galna...


Jag och Malin kom fram till att pite är en jäkla obygd :) Haha. Det var inge lyse på p-däcket så när vi skulle parkera fick man ha hellyset på för att kunna se något. Sen när vi skulle tillbaka till bilen så var det så kolsvart att man inte såg vars man satte fötterna så man fick smyga sig fram till bilen för att inte ramla. Såg lite uppkäftigt ut. Sen bygger dom ju om jävlat överallt...

jaja, känns bra att ha gjort något annat idag. känns som man fick ny energi. tog en promenad med tuss nu ikväll också så man fick prata av sig :) väldigt najs.

nu blir det att läsa lite sen ska jag sova...

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0