Sjuksköterska

SOM jag har motarbetat mig själv till att inte läsa till sjuksköterska. Jag ville ju lämna vården... + att mamma är ju sjuksköterska och jag har inte velat gå i hennes spår, hehe.
Men på senaste tiden, då jag spenderat så mkt tid på sjukhuset, har jag kommit fram till att det kanske inte vore så dumt att bli sjuksköterska ändå. Kommer jag nångång bestämma mig för detta ska jag även läsa vidare till IVA-sjuksköterska. Dessa människor är som läkare tamefan...SÅ otroligt duktiga och kunniga. Jag är IMPONERAD! inte ofta det händer...
ALLT som jag sett den senaste tiden har intresserat mig till den grad att jag läst ALLT om IVA-sjukvård, med speciell inriktning på Thorax. Att läsa och fråga folk om det ämnet är fan roligare än att sminka, än att shoppa tillåme...De ni ;)

Jaja, var bara tvungen att skriva av mig lite.
Vet ju fortfarande inte riktigt vad jag vill bli när jag blir STOR! men det känns som jag är ett steg närmare ;)
Den som lever får se...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0