Pite + tjejkväll

Ikväll är det tjejkväll på stan här i Pite. Oj så länge sen jag var på en sån! Sist var säkert då jag själv bodde här. 5 år sen alltså eftersom jag bott i Umeå i 5 år ;)
Jag har inte så stor lust att fara dit, men jag borde. Har knappt nå kläder att ha på mig. Det blev en konstig packning när jag drog till Pite i fredags.
Jag har hittat en kofta som jag vill ha. Skitsnygg! Den är svart med svart stickning ovanför brösten. Svårt att beskriva men den finns iaf på Cubus!! Jag har aldrig handlat på Cubus så nån gång måste ju bli den första...249 kr för en kofta är ju som hittat :)
Hursomhelst ska jag hälsa på pappa ikväll...sen får jag se hur jag gör.


Hittade en bild på koftan. Jag ska ha min i svart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0