en update

Jahapp då är man hemma från sthlm. Är även "hemma" från Umeå också...befinner mig nämligen i Pite. Kom från sthlm 17.00 igår...packade väskan och var iväg till pite kl 17.30. snabba ryck! är hemma pga familjeangelägenheter...

Stockholm iaf, var som vanligt UNDERBART! Det blev en hel del shopping och vi sov 2 nätter hos syrran & jörgen. hann umgås med dom dessa dagar, sen var det dags för Ozzy i tisdags. FYFAN VAD BRA HAN VAAAAAR!! GRINADE NÅGRA SKVÄTTAR under mina favoritlåtar. han är fan inte prince of darkness...han är KUNG!!
efter konserten bodde vi på Globen hotellet som var riktigt nice! Däremot ska jag säga att boka aldrig hotell med BOOKING.COM dom ger bara ut falska priser!!! Vi hade bokat för 1200 kr men sen när vi kom dit fick vi pröjsa 1845 kr! rena rånet. sen hade vi ingen bokningsbekräftelse att bevisa med...jävla skithelvete.

jaja nu ska jag snart sussa. uppdaterar mer när jag är hemma i Umeå igen...kommer hem imorrnkväll om allt går som det ska...

hejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0