det börjar dra ihop sig...

Måndag idag! Jobbar natt inatt och på tisdagnatt. Mycket natt där :) Sen är jag ledig resten av veckan :)
På fredag bär det av till Stockholm för att se Lady Gaga, som jag längtar!! Sen helgen efter så är det dags för flytt! Fan va tiden går fort :) Jag och Jocke har hunnit packa ner ganska mycket redan. Soffan är borta också så det blir inte så hiiimla mycket att bära. Tack och lov har vi inget förråd att gå igenom...
Sen att det är VÅR nu gör inte saken sämre. För första gången i år kunde jag och Sigge gå på våran favoritäng vid älven...NIIICE! Sigge ska trimmas idag så snart kommer han att se ut som en bäbis igen.

Livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0