nedräkning

Idag kom jag fram till att jag ser fram emot att fylla år, bli äldre. Jag längtar tills jag hamnar på ålderdomshem, får vara lite sådär halvdement och leva i min egna lyckliga värld :) äta godis, larma och bli uppassad samt se på tv hela dagarna. Det lät väl nice, eller?
Nja okej kanske inte. Men de vore skönt att vara ledig jämt iaf. Dedär med födelsedagar står jag nog fortfarande fast vid att jag inte vill bli äldre. Forever young!
Varför tjatar jag då om detta? Om det har undgått någon så fyller jag nämligen 24 bast på fredag. Alltså den 26 mars! Ska inte fira speciellt mycket som vanligt, men de blir att fara till pite antingen på fredag eller lördag. sen bär det av till mina älskade lappmarker, dit inga vanliga vägar går. dit man måste köra skoter över fjäll och sjöar för att ta sig dit...ahh härligt! det ska bli underbart att fara dit! sola, pimpla, köra skoter och käka mat!
kanske blir en sväng förbi arjeplog också för att lägga lite blommor på alla gravar man inte besökt på länge...

jaja nu blir det shutter island med mina darlingar.

hejs




Jag, 20 år.
Inte alls lika många rynkor som idag, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0