what a night

om det undgått någon så är jag förkyld as hell...men inatt tog jag detta till en annan nivå...eller nått :)
Jag och Jocke har varit i Lögdeå sen i torsdags. Igårkväll hade jag en SÅ jobbig hosta så jag tog en tablett innan jag la mig som ska vara bra mot rethosta. Jag är oftast skeptisk till att ta medicin eftersom att biverningarna brukar bli jobbigare än själva symtomen man tar medicinen mot. Men iaf så tog jag en, tyckte inte att den hjälpte särskilt så jag gick och la mig runt 00.00. När klockan var ca 02.30 vaknar jag upp av att det värker som fan i bröstet. Det kändes nästan som att jag skulle få en hjärtinfarkt eller nått. Illamåendet kom och smärtan ville aldrig sluta. Jag, Jocke och Sigge packade ihop våra saker och for hem till Umeå mitt i natten. Jag trodde att jag skulle behöva fara till akuten, så himla ont hade jag. Det var plågsamma 6 mil innan vi kom hem, men de började kännas lite bättre när vi närmade oss Umeå så jag for aldrig till akuten. Sen läste jag biverkningar man kunde få av hostmedicinen och där stod det att 1 av 100 kan få bröstsmärtor. Vilket borde förklara varför jag hade så jäkla ont...Men det var det värsta jag varit med om...usch usch...
Ikväll är de ju pingelparty och jag funderar på att inte fara dit. Däremot är det så sällan vi träffas så de vore kul att fara på middagen iaf, ingen utgång.. Jag vill verkligen bli frisk NU!!

Annars så har vi haft det riktigt trevligt i Lögdeå. I torsdags var de nå avslutningsgrejs för mellanstadie elever på Lögdeå skola så vi for dit och såg på en "show" samt drack kaffe och käkade muffins. riktigt roligt att se småbarnen agera..
Jockes mamma och hennes arb.kamrat jobbar i köket på denna skola och nu har dom fått ett hederspris för deras arbere där. Så nu ska dom få fara ner till Sthlm och ta emot ett pris på 50 000 kr. Kul :)
Sen igår var jag på Häggströms modehus och shoppade ett par leggings och ett linne som jag ska ha på mig ikväll om de blir att jag far på festen. Vi var även och hälsade på Jockes syster i deras stuga. Olov har tagit hem en ny hundvalp som bara var SÅ söt. En jämthund på 8 veckor...

jaja nu ska jag fortsätta se Paris BBF på 3an...

hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0