pingelparty & IKEA

Pingelpartyt i lördags var riktigt skoj, som vanligt! :) Det blev grillad planka, eller vad man nu ska kalla det, till middag som var SÅ gott! Utgång blev det självklart, trots jag sagt till mig själv att jag inte skulle ut. But what to doo?! Det var ju sista kvällen för i sommar så jag blev ju så illa tvungen att dra till mitt älskade Cover Club! Lite folk vare där men ändå kul :) Kommer att sakna stället, längtar redan till hösten ;)

Idag däremot har jag och Jocke varit i Sundsvall. Vi for dit för Ikea men strosade självklart omkring i gallerian där brevid. Vi var ganska duktiga på Ikea, gjorde bara av med 2500 spänn! Köpte en byrå också så det blev inte bara en massa småplock...

Nu är jag helt slut så nu ska jag nog se lite Dirty Sexy Money, sen blir det sängen...

gonatt!





Kommentarer
Postat av: Jörg

Visa mer bilder på din rumpa tycker vi :)

2010-06-08 @ 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0