Södervik

Ikväll har man varit i Södervik för att fiska, äta god mat och bara umgås :) Riktigt trevligt!
Jag fick en abborre på 3,3 hg och blev SÅ nöjd, sen bara en stund efter var ju Jocke tvungen att bräcka mig med en på 1,3 kg. jäkla as! :) Sen fick vi en massa småfirrar också! Så nu har vi fisk så det räcker och blir över :) Blir ändå att fiska mer sen när vi kommer tillbaka till Umeå igen nästa vecka...jaja...

Annars ikväll så har jag packat färdigt för pitetrippen. Blir att försöka fara så fort som Jocke slutat jobbet. Hoppas bara Malin & Jörgen hinner hit innan vi ska fara så dom får se våran lägga :) Dom har ju varit i pite nu en vecka och ska köra ner till Sthlm igen imorrn såatt...

nu ska jag busa me lillsigge

adios


Nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0