snälla kan någon bota mitt "habegär"?

Ååååååh jag kan inte gå in i en affär utan att köpa något. Samma sak idag :) Från och med nu ska jag inte shoppa ett smack förrän jag får semester!! Därmed basta :)
Dagens inköp bestod av en klänning, BH och hårgrejer...

Jag har varit ledig idag efter att ha jobbat 2 nätter. Imorrn jobbar jag 07.30 - 19.30 och är ledig på söndag. grabbarna ska ju vara med i masters brännbollsturnering imorrn, men jag tror inte jag orkar joina festen efteråt när jag jobbat så många timmar. har dessutom inte vänt om dygnet ännu. så jag förmodar att det blir en lugn kväll imorrn när jag kommer hem... men man ska aldrig säga aldrig :)

NU: Jocke, Sigge, film, oxfile, strips och ett glas rött!
Ha en bra kväll alla! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0