mer smink?

Fick mail av en tjej som vill ha mer sminktips och sminkbilder på min blogg :)
Mitt svar till dig blir då att söka upp nån sminkblogg för jag sminkar bara när jag har lust! Men självklart dyker det upp nått då och då :)

Håll utkik ;)

Fick närsan lust att sminka nått me 88-paletten!

Äh, att se lite Royal Pains lockar mer ikväll :) Har städat hela dagen och har haft besök av Jonna och Fredrik så jag känner mig helt slut. Så lite serier ikväll blir helt perfekt!
Jag älskar semester :)


Längtar tills nästa vecka då jag får träffa "kussarna" ;)
Blir samling på Månskensgatans baksida då?
Blir som sagt bara pdol-torsdag för mig, men förfesterna består!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan jag tycker vi försöker peppa tuss till att ha en liten bbq hos dom:)grilla o festa och sjunga?:)ja snackade me peaken,men hon jobbar hela helgen men skulle va me ändå,fast nyktert:)men vi kör lördagen tror jag,ska bara få tag på turre o carro:)puss

2010-07-21 @ 09:25:08
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0