1906

Fan vad jag har haft det bra här i Pite sen jag kom hit i fredags :)
Fredagen bestod av shopping med mamma och syrran. Sen på kvällen grillade vi hemma och efter det drog jag och Jocke till Tuss & Micke :) Riktigt kul att se deras snygga nunor igen! Vi beställde biljetter till Sabaton som ska spela här i pite den 10 december. Det gäller att vara ute i god tid vettni ;)

Lördagen började med att jag och syrran drog på loppis i Badhusparken (check!). Det var grymt fint väder och efter det drog vi på stan. Köpte glass på Cafe Pite (?), after eight och trippelchoklad (check!)! GUD VAD GOTT! Vi drog till södra hamn (check!) för att äta upp glassarna och där mötte vi upp Jocke, Jörgen och Micke. De var skotertävling där så vi stod utanför staketen på bänkar och tittade när alla galningar körde vanlig skoter på vattnet. Riktigt kul faktiskt!
Efter det drog vi hem och jag började göra mig iordning för kvällens fest! Det blev grillning hemma hos Tuss & Micke och sen vare tänkt att jag och Jocke skulle fara till Larsson & Robert men det blev att dom kom dit istället. Håkkere kom förbi också! Utgången blev på 1906(check!) där jag inte varit på säkert 3-4 år :) Det var grymt mycket folk ute och jag träffade många gamla godingar :) Kvällen avslutades på Big Boy (check!) där jag tappade min GODA hamburgare på golvet, buhu... hehe :) Men helt klart en LYCKAD kväll ändå!!
Kung att pites krogar har öppet till 03 under sommaren :) Ta lärdom av detta UMEÅ! ;)

Idag har jag och Jocke slöat, sovit och slöat ännu mer. Nyss har jag tryckt i mig en blandsallad med currydressing från Ängeln (check!). SOM jag har längtat efter dessa goda smaker..MMmmmm...
Det regnar ute nu så vi ska fortsätta slöa hela dagen lååååång..

jaja nu ids jag inte skriva mer idag. jag laddar upp bilder då jag kommer hem till Umeå igen, glömde sladden hemma.

goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0