om 1 månad och 1 dag...

står jag i Globen och tittar på Rammstein :)
fan va coolt de kommer att va! den 19e spelar Plan three i göteborg...synd att man inte visste det tidigare då hade jag fan passat på att se dom också ! men dom lär väl komma norröver nångång :) minns ju hur det var me takida -05!

hmm...annars idag så har jag jobbat, varit på möte och sen städat när jag kom hem! känner mig riktigt duktig och firar med ett glas cc.zero! såg verkligen förjävligt ut här, vilket nicke påpekade när han var förbi igår:) haha...så då vare bara att ta tag i städningen.
By the way så tittade jag och jocke på en lägenhet förra veckan. mycket renovering men till ett bra pris! däremot krävs de underverk för att jag ska flytta ifrån denna världsbästa lägga. vill ju aldrig lämna väst på stan :) hittade dock en lägenhet på Haga på hemnet idag som jag blev intresserad av. en 3a på 84 kvm, lämpligt stor! ville ju bo på Haga förr när jag inte visste bättre. men denna ligger bra till och typ 700 m till stan. jaja...

jag funderar på att dra till pite löningshelgen. skulle vara kul att checka in de nya utestället där :) men den som lever får se. som vanligt lockar CoverClub mest på lediga helger...

ska se lite niptuck me jocke nu.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0