Hallou

Tjenaa.
det var ett tag sen jag skrev...
Helgen har varit underbar och det av anledningen att jag varit ledig både lördag och söndag.
I fredags drog jag, jocke och sigge till lögdeå för att hänga med hans föräldrar + att dra en sväng på Häggströms. hittade lite smycken, ett bälte och en tröja :) sen så har vi stannat där hela helgen, ätit och druckit gott och har bara tagit det luuungt. en riktig vilohelg :) men idag känner jag mig ändå tröttare än tröttast. fattar inte att man aldrig blir riktigt pigg! skulle vilja dra iväg på en liten semester till nått varmt ställe. hittade bra pris från umeå till bulgarien, all inclusive! fast de är inte förrän efter sommaren, men de är ju bra att ha något att se fram emot! får se hur vi gör :)

jaja nu ska jag se lite VBÅ, greys a, niptuck!

hejs

Kommentarer
Postat av: sofia

ja det skulle va helt underbart att åka iväg nånstans och sola och njuta!

2010-01-18 @ 14:37:24
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0