haleluja!!

Jag mår skitbra idag :) Tryckte en macka från subway innan ja gick och la mig...mat är den bästa medicinen!

Igår hade jag verkligen jättekul! Var så roligt att träffa Elin och Erik :) trist att dom åker tillbaka till Sthlm idag men vi ses ju i februari igen! så då känns det lite bättre :)
Annars igår så fick jag sitta här ensam till ungefär 19.30. Då kom Jocke hem och sen dök Micke och Veronika upp. Partyt kunde börja! Vi satt här drygt en timme sen kom Egge och skjutsade oss till Bränna där Micke P:s födelsedagsfest var. Där var det riktigt trevligt. Dock blev utgången på Allstar och det endast för att Viktor också skulle dit + alla andra då...Som vanligt var det lite halvkul där. Blev inte att stänga stället utan jag och jocke for hem tidigare. Nästa gång blir det CoverClub, bara så ni vet ;)
Jag ska lägga upp lite bilder nu på www.gulan.pixbox.se så ni kan gå in och kolla där snart :)

Om en timme börjar Robinson reprisen. Jag vet ju redan vem som vann, men vill ändå se finalen!
Annars idag blir det nog lungt. Däremot ska jag till Hörnefors och shoppa på H&H lite senare, dom har tydligen rejäl REA där nu. sweet!

jaja nu ska jag ladda upp bilder.

hejs

smakprov:






Kommentarer
Postat av: jonna

Fusk att JOnsson var i Umeå med dig :P

2010-01-31 @ 13:03:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag måste färga min utväxt när jag ser bilderna!! OJOJ! Men trevligt var det=)

2010-01-31 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0