för en gångs skull..

ser jag verkligen fram emot att fara på jobbet :)
ska nämligen inte på mitt "vanliga" jobb utan på mitt förra...ska jobba lite extra ikväll!
ska bli så himla kul att träffa alla :)

just nu sitter jag och ser VBÅ samtidigt som jag sitter här. det är så härligt att vara ledig på förmiddagen då man kan äta frukost i lugn och ro, ta en promenad med sigge och se VBÅ :)

igår gjorde jag färdigt farsans 60-års present. förrutom att han ska få 60 trisslotter av mig så ska han få en scrapbook med bilder från hans liv :) jäklar vad jag klippte och klistrade igår. tur man har en fotoskrivare och en scanner så man kan ta saker från internet! jag sticker ju till pite om 2 veckor så då ska han få presenterna i förskott... synd att man inte kan vara med på hans födelsedagsfest som är den 20e!

annars igår så var jag och jocke och tittade på 2 lägenheter. en på haga och en på väst på stan. som jag redan förutsett så gillade jag väst på stan mycket mer, trots att den var "risigare". men den ska ju såklart renoveras såatt man får den precis som man vill. lånelöfte + handpenning, CHECK! väntar bara på att budgivningen ska börja :)

nu ska jag duscha och göra mig klar, sen blire promenix me lillsigge.

adios



ett litet smakprov från mitt hårda slit igår..


Kommentarer
Postat av: malin

va duktig du är!:)2 veckor alltså,niiice!då ska vi ut o göra stan osäker:)puss

2010-01-28 @ 18:50:17
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0