rast

Sådärja, nu har jag gjort bort morgonpasset på hemtjänsten, har nu rast en timme sen ska jag tillbaka! Skön dag att vara ute på. Har 2 promenader idag med vårdtagare så det blir nice :)
Är dock trött så jag nästan är illamående. Men de är ju bara 4 timmar kvar såatt, de ska nog gå.

Sen när jag kommer hem blir det Strömpilen och Ica Maxi.

I helgen sticker jag ju till pite! Det blir att fira farsan + kanske en liten fest på lördag med the ladies :) skulle vara kul att prova på de nya utestället i p-town.

jaja ska se klart VBÅ sen ska jag vila en stund innan de bär iväg.

adios

Kommentarer
Postat av: sofia

hör av dig i tid för bövelen :D

2010-02-09 @ 17:01:56
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0