Pitehelg

Drog ju som sagt till pite över helgen :)
Fredagen bestod av att fira farsan. Jag och Jocke anlände hemma runt 16 -tiden. Då satt alla...alltså mamma, pappa, petra, mange och thea, och väntade. Vi käkade tacos och pappa fick skrapa sina 36 trisslotter. Jag väntade ju på miljonvinsten men det blev bara 300 kr =/. Det visade sig vara sant, man vinner på ungefär var 4e lott! Trist.
Sen på kvällen efter vi umgåtts ett tag drog jag till Risberg. Vi satt och surrade på som vanligt, sen kom Tuss och Carro förbi en sväng också. Mycket trevligt :) Sen var jag helt slut så vi gick och la oss runt 23.
På lördagen började vi dagen med lite Dollarstore och alla andra affärer på Backcity. Hittade som vanligt en massa kraffs på Dollar :) Efter detta begav vi oss till Fårön för att promenera på isen i det fina vädret, jäklar va härligt de var :) Sen fick jag tummen ur och hälsade på Peaken i hennes "nya" lägga!
På kvällen for jag på fest hemma hos Tuss, bara brudar så Jocke fick stanna hemma! hehe. Så jääääääkla kul jag hade! Fick tillåme dit Risberg som jag inte festat med på säkert 6 år. Utgången blev på Challange. Rätt okej ställe faktiskt. Träffade en massa folk jag inte sett på år och dar, robban, hirvo, bosse, frida, sandra, jessica, john, bolle, ida med fler :) Jag måste börja gå ut lite oftare när jag är i pite! Lyckad kväll minst sagt :)
Söndagen såg ut som många andra söndagar gör. Sov länge och var allmänt slö. fick lite krafter senare och hängde med Petra och Thea på Miomöbler. GUD va mycket snyggt jag hittade där. Fick verkligen inspriration om hur jag vill ha det i nyläggan. Köpte däremot ingenting då vi var där, men sen när jag och Jocke skulle fara hem till Umeå igen ville jag fara på Mio igen...och då blev det att handla...ordentligt :) hehe...

jaja det var som allt. bilder finns ju som sagt på www.gulan.pixbox.se

ska se VBÅ nu.

hejs



Jag sa: "le då farsan"...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0