pirripirrrrr

Imorrn bär det av till mitt andra hem, stockholm :) varför de är mitt andra hem är för att jag känner mig så jäkla hemma där. ju närmre dit jag kommer desto mer RÄTT känns det.
Jag har packat färdigt och är redo för planet som lyfter kl 09.30 imorrn :)

Annars idag har jag bara jobbat. Först på mitt vanliga jobb då, sen ringde dom från hemtjänsten om jag kunde jobba kväll, vilket jag självklart kunde. så det blev jobb hela dagen idag :) kom nyss hem.

nä nu ska jag se fortsätta se filmen som går på 3an.

hejs


Förresten!

Ett stort GRATTIS till farsgubben som fyller 60 år imorrn!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jäklar vad det regnade där:)

2010-02-19 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0