oh yes...its true

Hallou!
Imorrn sticker jag till pite så alla vet :)
Har sett fram emot denna helg länge!!
Som vanligt äre fullspäckat schema, såklart ett underbart roligt schema!
Imorrn ska jag fira farsan och hälsa på Risberg...kanske nån fler om jag hinner.
Sen lördag ska jag och mamma titta på lokalen för farsans 60-års fest som är den 20e. Vi ska även fixa och dona me dedär, planera...Måste även hinna med mina älskade systerdöttrar!
På kvällen blir det fest hemma hos Tuss, som ska bli så jääääkla kul! Får träffa Larsson, Carro och alla då också så det blir lovely!
Sen hinner jag inte med så mkt mer för på söndagen ska vi hem igen.
och PEAKEN ffs! se till att inte jobba i helgen så jag kan komma och hälsa på dig!

nu ska jag käka en sen middag och se lite tv.
packa ska jag också göra.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: sofia

jag jobbar inte i helgen. kom och hälsa på!! :D

2010-02-11 @ 22:46:16
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0